Tema: Re: Outback dujos
Autorius: Servisas
Data: 2010-04-21 11:31:32
I senaji kontrabandini gamintojas lygiai taip pat nerekomendavo duju det.
Kiek suprantu, gamintojui yra paprasciau apsidraust irasant sakini "duju det
nerekomenduojama" negu po to praradineti reputacija jei neduok dieve kas
kreivai ides.
Karta ant naujos meskeres skaitau uzrasa "xx valstijoje sis gaminys gali
sukelti apsigimimus, vezi ar dusulio priepuolius". Pasirodo cia lygiai tas
pats- gamintojas del sventos ramybes prirase veju, kad po to i teisma
nekeliaut jei ta meskere koks durnelis nusipirks.