Tema: Re: Outback dujos
Autorius: priest
Data: 2010-04-20 15:50:31
Audriau, kuo toliau, tuo labiau ginčas darosi beprasmis, nes ieškoma sliekų
ant asfalto. Principas aiškus: tu turi finansinių galimybių važinėt benzinu
ir važinėji, nesukdamas sau galvos. Aš jau nebeturiu tokių galimybių ( o ir
kelionės į žvejybą nepigiai kainuoja, o žvejoti norisi), tai važinėju dujom.
O problemų ir trūkumų galima rasti visur ( jeigu tik labai norisi).

priest

P.S. Beje, buvau gausiai nustebintas ne kartą toje pačioje degalinėje
pildamas dujas į savo senstelėjusį kibiriuką, kai šalia dujas pildavosi
visokie porshe cajanai, lexus-ai džipai ir nedžipai, ir kitokios nesenos
nepigios mašinos. Nemaau, kad žmonės, jomis važinėjantys, nemoka skaičiuot
pinigų ir kad trokšta kuo greičiau dujomis "užpjauti" savo nepigius žaislus.