Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-24 18:59:34
On 2019-03-24 09:41, Tomas wrote:

> Mane labiausiai nustebino, kad CH-Re aš netilpau atsisėsti už vairo.
> Ūgis arti 2 m, bet sėkmingai ir gana patogiai telpu visuose kibiruose
> kuriais teko važiuoti, išskyrus CH-R.

Šito nepakomentuosiu. Man viskas buvo OK, bet aš ~190 cm. Ir CH-R'e
sėdynė vaikšto žemyn aukštyn. O, va, į Corolla jau man sudėtingiau buvo
įlipti, teko susilenkti gana smarkiai kol sėdau. Šitas tikrai krito į akis.

> O koroloj universale ir sedane moki už +6 cm ratų bazės, kas padaro
> automobilį realiai 4-5 vietų, o ne 2+2, kaip CH-R.

Šiaip, tai visur kur aš iki šiol rašiau apie Corolla, visur buvo tik
apie naująjį Hatchback, kuris ir yra šios temos Aurio (ne Touring!)
įpėdinis. Jokiom ten didesnėm ratų bazėm net nekvepia.

O dėl CH-R "realių 4-5 vietų", tai jos ten realios ir pakankamai lieka
vietos gale kojoms, ir lubų aukštis pakankamas, bet CH-R neskirtas
važinėti 4-5 žmonėms pastoviai, jo koncepciją kita. Ten net gale
nemalonu sėdėti dėl mažų aukštai esančių langų, nors vietos pakanka. Na
ir šiaip, pavadinimas jo išsišifruoja kaip "Coupe High Rider", kas
neturi nieko bendro su "šeimos" automobiliu.