Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Sail
Data: 2019-03-18 16:41:20
Objektyviai tarsi ir supranti kas yra gera technika, bet giliau pakapscius,
pasidaro klausimas, kokie gi yra yra tie geros auto kriterijai?

Ar ta,  kuri labiau dziugina, ar kuri labiau valina, ar labiau negenda, ar
pigiau vaziuoja ir t.t.?

Ir bliac kuo labiau galvoji, tuo labiau atrodo, kad geras tas daiktas, kuris
dziugna, o visa kita px.

Marketingistai taip ir moko, kad racionalus zmogus tarsi bando sudeliot
visus kriterijus uz ir pries, bet galu gale esme yra tas vidinis
neracionalus jausmas "I want this car!" ir ji reik isnaudot parduodant.

Trumpiau tarus, tarsi aisku bet niekas cia neaisku :-(