Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: newsreader
Data: 2019-03-23 23:06:57
rimtai nieko nenagrinejau. Remiuosi tik kainorasciais, pora pravaziavimu
su citybee aurisu ir CH-R, pora youtube review bei common sense.

4 kartos hibridas CH-R'e rimtai paliko gera ispudi. Tarkime suvartojima
nunulinau ties Lampedziais, o ties Raudondvario IKI rode 3.5l vidutini.
Kas nezino tai Raudondvario pradzioje persikelus per Nevezi yra nemenkas
kalnas. Kalno papedeje isvis rode 2.5l vidutini. Nezinau kiek tai turi
bendro su realybe, bet skaiciai negali nedziuginti.

Atrodytu, ok, su ekonomija viskas super, bet ar ta masina vaziuoja?
Pasirodo taip, vaziuoja, nes elektros variklis dabar veikia iki 110km/h
ir to pagreicio per akis ne tik mieste.

Automoagistraleje ant 150km/h nemeginau, jauciu ten viskas prades
svilpti ir kaukti :)

Dabar jeigu ziureti i kainas Corolla Hybrid sedan Luxury (nes turi
galines sildomas sedynes) kaina 27k, kas jau atrodo daugoka...