Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: newsreader
Data: 2019-03-23 07:55:06
On 23/03/2019 00:45, Bronco wrote:

> Bandėm su žmona. Teoriškai viskas liuks ir net geriau nei Auris Hybrid,
> apart... kainos :] Kokia prasmė už Corolla mokėt daugiau nei už CH-R, aš
> taip ir likau nesupratęs. To negalėjo paaiškinti ir Toyotos atstovai :]

del kainu tai visaip gali buti, pvz. dabar corolla kaip naujiena delto
siek tiek brangiau arba CH-R kokia nuolaida, delto ir issikraipo kainos.

permeciau pora review online tai tikrai naujoji corolla turi trukumu,
kurie ja daro netokia patrauklia. Kas krito i akis:

- spalvu ir mazu ikonu misraine vairuotojui pries akis (jeigu su CH-R
buvo kazkiek apspresta tai tikejausi, kad nukeliaus ir i corolla, bet
deja pas juos kazkaip su unifikacija netaip vyksta)
- nafig hibrido vairuotojui reikalingas tachmoteras? teisingai, tiesiog
liko is benzinines versijos ir niekas nesivargino jo pakeisti i EKO,
CHG, POWER gauge kaip pas CH-R
- centrine konsoles dalis su ekranu issisovusi i prieki ir bereikalingai
atima solono erdve (pas CH-R beveik tas pats)
- apie pati infotainment display geriau net nesneketi, geriau isjungti
ir palikti isjungta
- sedyniu sildymas vis dar tais archaiskais tumbleriais (CH-R jau turi
iprastinius 4 padeciu mygtukus-indikatorius)
- tipine japoniska eile is 5 vienodu mygtuku kaireje puseje po vairu vis
dar atrodo super cheap ir archaiskai
- gale vietos vis dar neadekvaciai mazai, galva remiasi i lubas

na, bet visgi daug ir privalumu turi, pvz. corolla gali tureti sildomas
galines sedynes, ko CH-R is principo neturi. Pasirinkimo galimybe tarp
hatch, sedan, estate ir t.t. ir t.p.