Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: RaR
Data: 2019-03-16 12:20:07
Su octavia, ta pačia tsi 1,4 110kW ir dsg7, nuo 0 pravažiavau 75kkm, tai
nežinau ko prie jos galima prikibti. Viskas, ko ir norėjau - savo kainų
diapazone bene erdviausias salonas ir bagažinė, kaip benzui normalios
kuro sąnaudos, į geresnę pusę garso izoliacija ir valdomumas. Kol kas
keisti tik tepalai su filtrais, planinis žvakių pakeitimas prie 60 kkm,
na ir neseniai draudimas sumokėjo 6,5 kEu už beveik viso priekio ir
galinio bamperio pakeitimą naujais dėl avarijų. Garantija dar iki 150
kkm, o po to žiūrėsiu pasilikti ar ne. Šiaip jau nesuprantu ko tas DSG
taip užkliūna - na taip, tas turbo lagas pajudant iš vietos ir
pajudėjimas gan grubus, nes pajuda jau su pilnai išjungta sankaba. Bet
toliau viskas sklandžiai, dinamikos pilnai užtenka, jei trūksta, galima
kiek pasigerinti į S perjungus. Bandžiau pradžioje, 210 pagal GPS
ištraukia be problemų, ir dar lyg rezervo buvo, nors pagal
specifikacijas turėtų būti arti maksimumo. Buvau CityBee išsinuomojęs
golfą TSI DSG, tiesa, gal silpnesnis variklis, kadangi mažas hečbekas
traukė blogiau nei mano universalas, tai greičių dėžei irgi jokių
priekaištų, gal netgi švelniau iš vietos pajuda nei mano.