Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-19 17:52:22
auris hibridas yra laime, visi zino, kiek tu cia gali pilstyt?

"Sail"  parašė naujienų news:q6qo4p$qbh$1@trimpas.omnitel.net...

Negi sunku suprasti, kad bandau parodyti, jog kiekvienam SAVO laime, ir jos
skirtingos ir niekuo ne geresnes lyginant tarpusavy?

Nes pagal jus iseina, kad jei pastoviai lengvai ipises (bet laimingas) =
blogai,
pastoviai uzsipises nuo darbo ir neturintis laiko (ir nelaimingas) = gerai.

Elblonge kempingo savininkas pastoviai grama padares, bet visada adekvatus
ir puikiai atliekantis savo darba.
Cia pizdec pizdec kaip blogai, ar tiesiog viskas normalei, jei jam taip
gerai?