Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-17 08:34:06
Bbž, du skirtingi buvo, abu vienodos karvės. Tas D5 gal į kamazą ir 
tinka, bet ne į lengvąją mašiną. Jis ūžia ramiai važiuojant daugiau, nei 
tojotos hibridas gazą užmynus.

2019-03-16 22:44, Dainiushas rašė:
> kelintam milijone kiometru buvo ta karve?
> 
> On 03/16/2019 08:15 PM, Tomas wrote:
>> 2019-03-16 14:54, autopagalba rašė:
>>> Tu nesupranti, kad lygini bibi su pirstu. Retai prireikia grezt
>>>   ant maximumo nuo 0 iki 100kmh. O kai reikia persirikiuoti
>>>   staigiau, ar pagreitet - ta xc paspaudi biski gazo ir  ji be
>>>   jokiu ikyriu garsu, zemomis apsukomis komfortiskai sokteli su
>>>   tais 400nm. Kai sita hibridine toyota reikia zvyginti, grezti jei
>>>   nori ta pati efekta pasiekt.
>>>
>>> Totaliai skirtingas vaziavimas situ masinu, pabandyk pavaziuot,
>>>   nera ka ten lygint.
>>
>> Važiavau, XC90 D5 yra triukšminga lėta karvė.
>>
>> Beveik neabejoju, kad XC90 su I6 ar V8 benzu yra labai gerai (išskyrus
>> kuro sąnaudas), bet dyzelis tai nu nx.
>