Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Sail
Data: 2019-03-19 13:15:15
Tada turetume eiti link savoku apibrezimo, ka reiskia gerai ir ka reiskia
blogai.

Pvz isgeres bambali. Pazistamo tevas visada buvo lengvai ikales ir
pakankamai laimingas. Buvau jaunas - smerkiau, tipo girtuoklis, kaip taip
galima, etc.

Dabar nesmerkiu. Jei aplinkiniam nekenke - kodel turetume smerkti, a? Tai jo
kelias ir jo supratimas, kuo mano kelias ir supratimas geresnis negu jo?
Kiekvienas turi teise rinktis.

Kai su religija pripisa prota, tai jau medicininiai atvejai, apie tokius
nekalbam, cia gydymas gal padetu.

Kalbam apie tokius, kai zmogus gali gyvent realu gyvenima ir but laimingas,
nesiplesydamas del max sumos saskaitoj, ir neverkslendamas del amzinos laiko
stokos. Pvz dirbdamas 4 dienas per savaite. Tarp kitko, realiai svarstau
apie toki posuki ateity.

Nesenai gavau is vieno belgu piliecio out of office reply'u : "I am Fridays
out of the office. Bla bla bla"
Va kur teisingai susitvarkes.