Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-19 12:53:44
Sail <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote:
> Kiekvienam savo.
>
> As jau praaugau ta perioda,

O aš daaugau ta periodą, kai suprantu, kad yra blogai: 1.apsinarkasines ir
“laimingas”. 2.išgėręs nuo ryto bambali ir apsimyzes. 3. gyvenantis su
kazkiokiomis “laimes” iliuzijomis ir nebesuvokiantis realybes ( ir kai
akivaizdžiai matosi, kad jo sekamas guru gyvena realu gyvenimą ir
džiaugiasi durneliu sunešamais pinigais. Pavyzdžiu turiu.) . ...

Audrius K.

kai tiksliai ir vienareiksmiskai zinojau, kas