Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: PxYra
Data: 2019-03-16 21:55:06
caro ruriko laiku mastymas kad dyzelius ne del dinamikos perka, praejo jau
senai tie laikai, realiai jei ne zyzeliu siurblio klaksejimas (kuris dabar
minimalus) ir variklio purtymasis sioks toks tai skirtumu nulis like, duotu
tau akla testa apynauju masinu kur ne kibirai tai ir ne visas atspetum kur
zyzelis kur benzas