Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-23 22:14:21
On 2019-03-23 07:55, newsreader wrote:
> permeciau pora review online tai tikrai naujoji corolla turi trukumu,
> kurie ja daro netokia patrauklia. Kas krito i akis:

Matau, jog esi smulkiai išnagrinėjęs šitą reikalą. Aš taip smarkiai
nesigilinau į Corolla, nes žinojau, jog jos už tokią kainą žmonai
nepirksiu, todėl apsiribojau bendru įspūdžiu pravažiavus kokį
pusvalandį. Iš esmės, mes su ja važiavome tik todėl, jog buvome seniau
užsisakę važiavimą.

IMHO, bet renkantis tarp Coorolos ir CH-R hibridų dar visą savaitę
pasirinkimas turėtų būti akivaizdus, o paskui bus galima iš naujo mąstyti...