Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-03-15 14:30:09
nu tai čia daug kur daug kas gali sugest, imi ir taisai.

prius'o prie smagračio dempferiukas kai pažiūrėjau kiek kainuoja, silpna 
pasidarė :D. Kažkaip pradedu galvot, kad nauja benzininė Škoda darosi 
labai neblogas deal'as viso šito padrožto overengineering'o kontekste.

2019.03.15 14:16, markatas rašė:
> ir pamirsai * su veikianciu elektriniu salono sildytuvu greitai syla. 
> Kai jis neveikia tai suduva :)
> 
> markatas
> 
> 
> 
> 15/03/2019 14:13, Dainiushas rašė:
>> bulka dvilitrė, bukvaliai minučių reikalas ir pradeda šilt. Įsijungus 
>> sėdynes ir jei dar šildomas vairas būt išvis lafa.
>>
>> Tiesa, termostatą keičiau, jau buvo suvargęs.
>>
>> 2019.03.15 13:53, bzik rašė:
>>> 2014m. jetta dyzelis. Per šios žiemos šalčius variklis trasoje (iš 
>>> kiemo tiesiai stabiliu greičiu) pasiekdavo darbinę už 18-20km. Jei 
>>> >20, niekad neužkyla. Dabar reikia apie 8-10km. Kol rodyklė nepradeda 
>>> kilti, jokio juntamo šildymo nesijaučia - gelbsti šildomos sėdynės. 
>>> Stumdantis mieste reikia 15-20min, kad pajust šilumą. Panaši praktika 
>>> su Kia Ceed.
>>>
>>> 2019-03-15 13:35, Doncius rašė:
>>>> Nors ka vadinam "syla"? Jei variklio temp - tai man visai vienodai 
>>>> kokia ji, jei pradedama pusti silta ora i salona - tai man 
>>>> dyzeliniai syla greiciau.
>>>>
>>
>