Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-17 11:24:19
Turbodyzelis duoda iliuziją, kad traukia. T.y. užmynus gazą, 1500-2000
aps/min diapazone gauni tą truktelėjimą sudarantį valinimo iliuziją. Tik
tiek, kad nė vienas save gerbiantis dyzelistas daugiau 2000 aps/min
nesuka, nes:
1. >2000 aps/min ima ūžti kai tankas;
2. bijo, kad gali prasidėti raznosas.

Todėl dyzelistas ties 2000 jungia aukštesnę pavarą ir vėl džiaugiasi tuo
trūktelėjimu įsivaizduodamas kaip valina. Taip trūkt patrūkt ir važiuoja ...