Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-20 10:27:59
vis dar vergas, bet jau ne sistemos, nes laimingas su auriu

"autopagalba"  parašė naujienų news:q6ssrr$2i5$1@trimpas.omnitel.net...

Jei nelaizytum virsininkui siknos, vaziuotum i darba kada nori. O
ne su visa banda, per kamscius rytas-vakaras.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/