Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-19 10:13:59
Sail <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote:
> Vat nifiga.

Vat ir figa.

> Issilavinimas gerai, bet su laime tai nesusije.

Maciau aš vienoj vietoj ta laime, kai sustoję rateliu dainuoja :”mes
laimingi, mes laimingi...”.  O “saviugda “ priveda prie šito. Pavyzdžiu
turiu. O buvo normalus blaiviai mastantys žmones....

> Jei mokykloj butu pamokele, kaip but laimingu

Tik nereikia.

kas tai yra "uztenka" ir
> t.t. - gal laimingu zmoniu butu daugiau.

TOKIU laimingu (narkomanu tipo) žmonių nereikia. Koks skitumas, kas
pažeidžia psichika ir nuo ko tampa priklausomas ...

Audrius K.