Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: DK
Data: 2019-03-15 23:34:55
Tai jie tikrai TCO neskaičiuoja, ten greičiau būna taip (real vakar
dienos pokalbis):
įkirtau naują bmw septintuką, eiktunx kiek ten navarotų, px, kad 2003
metų, bet navarotų kiek - ir telikas didelis, bet ten kažkaip
garsiakalbiai su radija susiję tai man negroja priekinės durelės, kaip
pataisyt? Bet gera mašinaaaaa, eiktunx...