Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: ostapas
Data: 2019-03-15 17:34:47
Negalima. Reikia labai spaust, kad įsivaizduotum jog skubi nes kitaip
minutės labai brangios būna.

"Tomas"  wrote in message news:q6gfvq$b99$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai paspaudi, įsibėgėdamas atleidi. Problem?

Svarbiausia, kad autopagalba, kuris skundžiasi hibrido bukumu, važinėja
dyzeliniu XC90, kuris yra tokia nevalinanti, besikalatojanti karvė, kad
sunku rasti su kuo palyginti :D