Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Caponi
Data: 2019-03-16 16:17:15
Įsiterpsiu - mesto viedrus paprastai daug geriau charakterizuoja, jei
šnekėt apie dinamiką, 0-60km/h laikas. Ta pati mano turėta Corolla 1.6
pakankamai neblogai traukdavo iki kokių 60-70, nu gal 80 km/h, o toliau
pezda būdavo. Apie Aurius ir C-HR nepasakysiu nieko, nesidomėjau, ale
nenustebčiau, jei ten irgi miesto režimais su dinamika viskas pusė bb.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC