Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-21 00:09:35
> butent. buna, kai zmogus klausia, nes nesupranta. tu klausi, nes tipo daug
> supranti, tik biski neaisku, tik biski nesigauna.

Kazka ten tiek perpykes surasei, kad net sunku minti atrast, tarp
keiskmazodziu ir virusuotu linku. Atsipalaiduok kodeksai, gi numirsi taip
pykdamas ir nerimaudamas ;).
Tai gerai, ir isvardink bent kelis "durnus" klausimus mano pasakytus. Jau
nepirma karta klausiu. Kas tau pasirode "durnas" klausimas. Man atrodo ant
tiek paskendai savo problemose, kad net nebeatseki jau situacijos ;).
"Stumti" ir "prisipist" visi gudrus, ypac tokie kompu nuograzos kaip tu.
Nepyk, bet man atrodo, kad turi didele kupra ir akinius +10 mazdaug. Ir
bijai net zmonem pasirodyt.