Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 14:27:38
nu nezinau, jei normali tarybine chrushiovke, tai telikas siaip girdisi
auksu auksciau, aukstu zemiau, ir kairej desinej :). Gal kas negirdi, tai
kokiam moderniam siuolaikiskam name gyvena, nezinau as.
O salomeikej vilniu buvai kada nors? Kur sienu pervaros tarp kaimynu is
dvieju gipskartonio plokscio? Tai gal perkunkiemyje teko pabuvot? :)
Menkiausias konfliktas su kaimynu ir viskas, - garso karas.