Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-20 14:56:02
tu tik nesustok kurti bent po pora labai idomiu ir logisku temu-klausimu
i savaite, o dar geriau butu, jei dar labiau stengtumeisi, ir kasdien
papildytum sita apmirusi forumiuka be galo turiningom diskusijom,
panasiom kai iki shiol. o kai jau reiks asmeniskai pasikalbet, tai
nevark - klausk, duosiu adresa, galesi atvaryt pasiguost.