Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-19 23:23:45
tai pats istatymas kiek suprantu apibrezia, kad garso lygi reikia matuoti
patalpoj, kurioje yra keliamas triuksmas. Jeigu kaimynas klauso muzikos,
teoriskai policija pas ji turetu ir matuoti garso lygi - cia dar viena
nelogika. Mazdaug ateina pareigunai ir papraso, na uzleiskit muzika tokiu
pat garso lygiu, mes norim pamatuot.
Bet esmes ta, kad nesvarbu, ar tie kaimynai klausys muzikos, ar neklausys,
ar as pats klaysiu, ar neklausysiu, garso lygis JAU bus virsytas, nes vien
foninis triuksmas is lauko nakties metu yra didesnis jei 40db(a). O dienos
metu, uztenka tylaus pokalbio, kad butu virsyta 55db(A) riba.