Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: sarasforever
Data: 2018-02-20 19:49:44
tai kad ir raso, kad roko koncertas ir yra apie 100 db.
O rami kalba iki 20 db. Bet nesigincysiu su kalibruotais prietaisais :)

"tom598"  wrote in message news:p6hg9n$1qe$1@trimpas.omnitel.net...

viska jis ta ir taip pamatavo, tiesiog telefonai tam neskirti. Jei nori
rimtu rezulatu, reikia rimto kalibruoto mikrofono, arba tam skirto atskiro
SPL meterio. Telefonas tik "pazaidimui", kad palygint kuris garsas
garsesnis, kuris tylesnis. Pilnas youtubas apie telefonu spl testus, kurie
visi praktiskai skirtingi ir netikslus.