Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 16:34:43
> nu ne, aš bandau išsiaiškint kurioj vietoj baigiasi tavo supratimas.

gal labiau kur baigsis tavo supratimas? :)
o tu nagrinejai ta triuksmo valdymo istatyma? Skaitei ten visa ji?
Aiskinu:
viskas ten apibrezta del matavimu. Supaprastintoj versijoj yra pateiktos dvi
reiksmes. Vidutine ir maksimali. Matuoti reiketu kazkuri laika. Ir fiksuot
pikines reiksmes. Jei 5 cm nuo teliko matuosi garsa 60 sekundziu, tai SPL
matuoklis uzfiksuos ir maksimalia ir vidutine reiksmes ir dar ten N budu yra
kaip tuos spl pateikti. Bet bauda gausi pagal maksimalia pikine, jei ji ten
kartosis daznai.
Ar supratai? Ar kazka dar pakonkretint reikia? ;)