Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: Zhiniukas
Data: 2018-02-20 09:00:26
Tai jis ir sako, kad jei tu klausysies muzikos, tai iškvietus policiją ir
pamatavus triukšmą kaimyno bute gausi baudą. Nes garsas bus 57 dB. :)
Aišku galima vartytis, kad ne kupranugaris, bet sunku.
Bendradarbis turėjo tokį kaimyną, kuris kviesdavo įgaliotinį kiekvieną
kartą, kai jo vaikai basi per kambarį perbėgdavo. Gerai, kad protingas
įgaliotinis buvo, tai neužvesdavo bylos kiekvieną kartą :)