Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 14:38:38
vajei vajei, kokie iskalba. Jau vien is zodziu matosi, kad N-iolikinis. Tai
ar gali buti rimta kalba su tokiu, mm? Kazkaip maniau, kad zmones po 20-ies
subresta ir padoriai sneka, ypac viesoj erdvej, kur sie tekstai lieka visam
gyvenimui internere, visiems prieinami, su visais IP adresas ir
pasistengus - tikrais adresais ir pavardem ;).

Mano tema buvo apie istatyma. Norejau isgirst nuomone nusimanaciu zmoniu. O
kad atsakinet pradejai i ta posta, kuris nuejo i sali nuo temos, tai gal
pats ir kaltink save del to ;). Atskinek i pradini posta, kur klausiau
nuomones apie si istatyma. O ne i ta kur su Dainiushu snekejom apie truputi
kitus dalykus, nes ten jau gerokai pamesta mintis buvo.