Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-20 23:49:41
On 2018-02-20 23:34, tom598 wrote:

> xexe :). Akivaizdi nesamone, kad stereo sistemoj reikia sub'o? Akivaizdi
> nesamone, kad paklausiau nuomones apie triuksmo istatyma? Akivaizdi
> nesamone, kad muzika nesibaigia ties 60Hz? Kur dar akivaizdi nesamone? :)
> temos yra labai smarkiai diskutuojamos, jose yra daug neatsakytu

butent. buna, kai zmogus klausia, nes nesupranta. tu klausi, nes tipo
daug supranti, tik biski neaisku, tik biski nesigauna. ir cia ne kiti
tavo nuomonei nepritaria ir triedzia, o tu. tu neturi nuomones, visu pirma.

> klausimu.
durnu.

> principu, kad jei man priestarauja, reiskia reik zut but oponuot ir
> "leptelt", nesvarbu ka, svarbu "leptelt", nes as gi teisus ane :).

relax pridurak. tu neturi nuomones, tu nemoki nei skaityt, nei klausyt.
blogiausia, kad net paklaust nesugebi.

> Visa sis balaganas iskeltas del taves ir codec. Paziurek, kiti zmones
> atsako kaip zmones ir nepradeda balagano tuscioj vietoj. Vieninteliai
> zmones, kurie nepatenkinti kazkuom, tai tu ir kodeksas.

:) save pamirsai. tu kai pliusa nuo minuso atskirt pradesi, galesi cia
piktintis tavimi nepatenkintais. dabar gal paruosk namu darbus iki
pirmadienio?

> pykstat. Parasyk dar varda cia esanciu zmoniu, kurie panasiai bendrauja
> kaip jus su codec? Visi zmones kaip zmones, o jus cia issisokt bandot

ant gyvuneliu nieks nepyksta. as tai tiesiog daiktus vadinu tikrais ju
vardais.