Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 14:01:22
matau nei vienas is komentatoriu absoliuciai nieko nesuprato. Tik matyt is
filmu mate ar girdeje, kad egzistuoja panasios situacijos :).
Istatymas apibreztas taip, kad garsas matuojamas pas tave bute, o ne pas
kaimyna. Jei tu virsiji garsa, pas tave tas garso virsijimas ir matuojamas.
Ne prie tavo duru, ne lauke, ne pas kaimyn, ne kazkur ten atstume kazkokima.
O grynai iejus i tavo buta ir pamatavus garsa. Jei tu ten tusinies klausai
muzika, tai teoriskai i ta tusa turetu ateiti mentas su garso matavimo
iranga, ir pamatuoti. O kaimynas gali tik pranesti, triuksma girdedamas.
Jokiu ten specu nereikia, kaip cia kazkas pasake. Reikia tik elementaraus
sertifikuoto garso matuoklio, kuri dabar kiekviena nuovada turi po
keliolika. Nebe tarybu laikai. Bet nors ir turi, niekados tie matuokliai
nera matuojami. Nes ir durniui aisku, jei girdesi "belekoki" garsa sklindani
is buto (ar snabzdesys, ar verdamu kiausiniu baladojimasis puode, ar
ciaininkas) - vadinas tu jau virsijai 55dbA. Del to jokiu prietaisu tam
nereikia. Gal butent ir del to pasirinktos tokios kvailos ribos, kad
nereiketu matuot nieko. Jei mentas girdi - vadinas virsija, ir kriukis
baigtas.