Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 15:08:11
o istatyme yra kazkokia logika? Ka bendro turi 55 dbA su garso virsijimu?
Ant to skaiciaus gali kabinti ka tik nori.
Kaip ir sakau. Va isivaizduok, mano kaimynas butu Codec. As ji laiptinej
sutinku, pasiunciu, gali buti, kad net uzvoziu pora kart. Ko pasekoje Codec
pradeda ieskot kaip cia man atkersyt, na ir pradeda kabinetis prie kiekvieno
garselio. Uzsileidziu telika - kviecia policija. Pasikvieciu draugus isgert
alaus - kviecia policija. Ir jis istatymiskai butu teisus. Nes kiekvienas
toks dalykas jau yra garso virsijimas ir as gauciau bauda. Ar aiskiau dabar?
Cia nereikia buti geru ar blogu zmogum, uztenka mazu atsitiktiniu situaciju,
kad toks "karas" prasidetu.
Aisku jei nesusidure zmones su tuom, tai ir atrodo keista. Bet tai
nereiskia, kad nesusidurs. Yra toks istatymas, vadinas yra spraga ir terpe
tokiom problemom atsirasti