Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-19 23:57:12
nu as kadangi jau tris kartus gaves bauda uz garso virsijima, tai manau
kazkam tikrai rupi :).
Viskas priklauso nuo kaimynu. Jei turi gerus kaimynus - tau pasiseke. O jei
kaimynai "kaip ir visur", tai kartais pretenziju sulaukt gali ir uz nuejima
i wc, jei per garsiai prasiesi per kambari.
Man tiesiog idomu kur cia logika istatyme su tokiais garso thresholdais. Nu
suprasciau, jei ten bute butu maksimali leidziama 70-80. Nu bet 55...