Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 23:34:17
> jei ir, jei taip galima sakyt, kabinėjuosi - tai prie akivaizdžių
> nesąmonių.

xexe :). Akivaizdi nesamone, kad stereo sistemoj reikia sub'o? Akivaizdi
nesamone, kad paklausiau nuomones apie triuksmo istatyma? Akivaizdi
nesamone, kad muzika nesibaigia ties 60Hz? Kur dar akivaizdi nesamone? :)
Isigilink, visus tuos teiginius ir dar plius ten kelios temos, kurias tu
paranojiskai neigi, net nesusimastydamas, kad tik save zemini sitoj vietoj,
vadindamas tuos dalykus "akivaizdziom nesamonem". Visos tos temos yra labai
smarkiai diskutuojamos, jose yra daug neatsakytu klausimu.  Tiesiog jau
mastymas pas kai kurios nusistovejes tokiu principu, kad jei man
priestarauja, reiskia reik zut but oponuot ir "leptelt", nesvarbu ka, svarbu
"leptelt", nes as gi teisus ane :).
Visa sis balaganas iskeltas del taves ir codec. Paziurek, kiti zmones atsako
kaip zmones ir nepradeda balagano tuscioj vietoj. Vieninteliai zmones, kurie
nepatenkinti kazkuom, tai tu ir kodeksas.

> kas buvo praeituose postuose - sorry, px, nesijausk ant tiek svarbiu kad
> kažkam reiktų prisimint ką kalėjai prieš mėnesį :).

katik rasei pasididziuodamas, kad prikuriau kalna postu newsgroupse ale
"nesamoningu", o dabar jau priestarauji pats sau, neatsimeni ka snekejai?
Tai gal ta nuomone keiciasi pas tave dienom, mm? :) Gal dabar jau reik subo
prie stereo aparaturos? :D

> argumentuotai, galima atsakyt į kažką protingo, o ne kai ateini, parašai
> nesąmonę ir paskui bandai ją įrodyt.

Pasakyk konkreciai kur ta nesamone, kad jau pakartojai tai eilini karta?
Vienintele nesamone, kad jei neturit ka pasakyt arba nesuprantat, iskart
pykstat. Parasyk dar varda cia esanciu zmoniu, kurie panasiai bendrauja kaip
jus su codec? Visi zmones kaip zmones, o jus cia issisokt bandot del
neaiskiu priezasciu. Nesuprantat - tai kam kistis? Gi sakiau tau asmeniskai
jau ne kart.