Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: sarasforever
Data: 2018-02-20 20:34:02
jei rimtai, tai as neginciju oficialiu matavimo salygu...nematuoju triuksmo
saltinio 1m atstumu... realiai gyvenime buna... 2-4 m. nuo saltinio...
muzikos gi neklausai  1 m atstumu nuo koloneles.

"tom598"  wrote in message news:p6hnl4$7e3$1@trimpas.omnitel.net...

kurgi cia taip raso, kad kalba 20 dbA? :)
https://www.alpinehearingprotection.com/wiki/5-sound-levels-in-decibels/