Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-20 14:24:34
tai tau cia ne pagalbos linija kokia. vien jau tai, kad esi baustas tris
kart uz triuksma, leidzia daug ka apie tave spresti. tikrai niekas pas
tave i euroremonta neatejo ir nepamatavo verdanciu kiausiniu garso. taip
, kad pezek ir ieskok uzuojautos kituose forumiukuose.
niekur nera parasyta, kad triuksmas matuojamas pas triuksmautoja
patalpose. matuojama pas tuos, kuriems trugdo ir skundziasi.
kitaip nei teoriskai nei praktiskai nei imanoma nei daroma nei numatyta
nei parasyta. matomai per daug kartu su bonke per galva gavai, tai viska
is antro galo labai sudetingai suvoki ir dar skundiesi, kad niekas tavo
super logisku trydu nesupranta. krc ---> peru.