Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 14:06:38
nu ir nesamone pasakei. Visu pirma garsas matuojamas pas tave bute butu, o
ne pas kaimyna.
Kitas niaunsas, pas kaimyna jau pagal defaulta bus daugaiu nei 56dbA (nes
tai yra nesuvokiamai mazai), net ir man nieko nedarant. Jei butu taip kaip
sakai, kad mentas atvaziuoja ir pamatuoja garsa pas kaimyna - tai kaimynas
ir moketu bauda, nes jo bute butu didesnis triuksmas nei 56dbA. Aisku niekas
taip nedarytu, matyt pasiremtu kakzokiu ten protingumo kriterijum, bet
istatymas toks, deja.