Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 00:38:22
> pagalvok, o gal tikrai girdiesi nepadoriai daug? Nepadoriu laiku? Nes nu
> vidury nakties besikalantojanti skalbimo mašina daugiabuty, nu nelabai
> normalu.

Viskam yra tolerancijos ribos. Pvz., uz visu sienu rekia vaikai diena nakti,
barasi teciai su mamytem del skyrybu ir panasiai. Nu man net mintis nekiltu
kviest jiems policijos del garso virsijimo, jei jie man nebutu kviete del
vos vos garsesnio muzikos paklausymo dienos metu (akcentuoju - dienos). Ir
prasideda karas, jei tu man, tai ir as tau. Bet ar nebutu paprasciau tiesiog
pakelti istatyme garsine riba, kuri dabar yra visiskai absoliuciai
nelogiska? Ir baigtusi bedos.

> bbž, px. per ausines klausau. Nes nu pradednt, net savo hatoj ne vienas
> gyvenu ir atskiros patalpos muzikai deja neužgyvenu dar.

Ir dienos metu muzikos klausai per ausines? Taigi sakei turi ten sony
stiprintuva, tai vadinas ir koloneles turi. Tai kada tu klausai muzikos su
jom? Nors nesvarbu kada tu beklausytum, esme, kad istatymiskai pazeidi
istatyma, virsiji garsa, kad ir labai labai tyliai klausai atseit niekam
netrukdydamas. Bet jei bus "suinteresuotu" aplink, tai ir uz toki garsa
turesi moket bauda.