Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: tom598
Data: 2018-02-20 00:29:58
nelabai supratau apie ka tu cia?
Tai kad isvis krupciojimas cia ne prie ko. Ar tu krupcioji nuo 56db(A)?
Aisku, kad ne. Bet istatyma jau virsijai tokiu garso lygiu kazka darydamas.
Del to, teoriskai, jei butum mano kaimynas, as galeciau "suorganizuot" tau
bauda uz garso virsijima, patikek rasciau buda tai padaryt labai nesunkiai.
Be abejo su kaimynais reikia sutarti, elgtis graziai ir t.t. Bet matomai ir
istatymuose turetu buti kazkokia logika, ar ne? Kad net verdantys kiausiniai
puode garsiau baladojasi nei 55db(A).