Tema: Re: Triuksmo valdymo istatymas
Autorius: Kesha
Data: 2018-02-20 08:53:10
tom598 explained on 2018.02.20 :
> nelabai supratau apie ka tu cia?
> Tai kad isvis krupciojimas cia ne prie ko. Ar tu krupcioji nuo 56db(A)?
> Aisku, kad ne. Bet istatyma jau virsijai tokiu garso lygiu kazka darydamas.
> Del to, teoriskai, jei butum mano kaimynas, as galeciau "suorganizuot" tau
> bauda uz garso virsijima, patikek rasciau buda tai padaryt labai nesunkiai.
> Be abejo su kaimynais reikia sutarti, elgtis graziai ir t.t. Bet matomai ir
> istatymuose turetu buti kazkokia logika, ar ne? Kad net verdantys kiausiniai
> puode garsiau baladojasi nei 55db(A).

Ale tu ir įdomus, šiaip yra įstatymai ir dar nėra taip lengva tave prie
jų pritempti, nes to, kad kaimynas pasakys, kad muzika per garsiai
groja, tai tą turi būtent įrodyti, tai yra atlikti matavimus ir ne tavo
bute, o už tavo buto sienų, t.y. lauke arba pas tą kaimyną ir tie
matavimai atliekami gan įdomiai, t.y. momentinis garso lygis gali būti
ir didesnis, nes matavimas atliekamas toks truputį kompleksinis, kurio
išvadose būna vidutinis garso lygis ir  pikinis garso lygis. Ir tą
matavimą atlieka ne ponas kaimynas ar policininkas, o sertifikuotos
įmonės.
O kad tau tenka mokėtis baudas už triukšmo viršyjimą, tai arba iš tikro
gyveni kartonkėje kažkokioje ir tikrai garsiai klausai muziką... arba
pats sutinki su tuo, kad viršyji...
Beje net įdomu pasidarė, jei jau kiaušiniai puode verdantys taip
skamba, tai kas būtų jei nusipirktum Čainyką su švilpuku?
;)