Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-23 15:04:48
Dainiusho, Lino, tamstos bei kitu ironija suprantu :)
Bet su savo vaikais ir vaiku mokytojais bendrauju kiek daugiau nei vidutinis statistinis tevas, daugeli mokytoju neblogai pazhistu, vaiko pasakytos mokykloje frazes ar veiksmai mane pasiekia, jeigu reikia labai ishsamiai. Vaiko uzhimtuma zhinau, jis didelis, be to uzhimtumas ne onej..:)
Tad esu pagalvojes objektyviai priesh sakydamas "mano vaikas nedarytu".

p.s. Tokiu vaiku kaip pavyzdyje pazhistu irgi... :)