Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-20 16:19:22
na tai pagal tavo logika jei galima perpisineti vagis ir del to sumazeja vagysciu; tai gal galima perpisineti apsauginius/policininkus gal nuo to bus maziau sulaikoma vagiu. Cia kaip paziuresi, kas kam naudingiui ir kieno virsus bus.
Todel pasikartosiu dar karta, isduodam visiem sautuvus ir tegul saudo uz pazeidimus, jei nusautojo gimine laiko, kad nusautas buvo nusautas be pagrindo, ji turi teise atstatydama teisybe nusaudama soveja :) Va kai issisaudys dauguma, tada manau ne tik kad vagysciu sumazetu, bet ir kamsciu nebutu, atsirastu vietos kur masian prie daugiabucio priparkuoti.

T:)