Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-11-20 16:23:37
> Mes nezhinom gal jis taip yra perpises kelis shimtus pijoku, ir ta
> metodika pasiteisino - pijokai nustojo vogt.

Jei ash nushausiu tavo vaika vagaint obuolius, turetu pasiteisint. Abejoju,
kad kasnors dar isdristu eiti pas mane. Tuomet objektyvu ir sveikintinas
reishkinys - efektyviai ir optimaliai uzhkertamas kelias kriminalinei
veiklai, padedama didelei teisesaugos mashinai atlikti rimtesnes uzhduotis,
nekvarshinant jai galvos del tokiu shudniekiu.

> Ash su jais bendrauju, man mano vaikai prognozuojami. Kalbu apie tai, ka
> matau dabar - "kol kas taip".

Labai abejoju objektyvumu.