Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-20 00:08:56
Nematau ash tarp ju skirtumo, abu debilai. Vienas debilas todel, kad voge buteli, kitas - kad uzh tai sulauzhe shonkaulius. Shiek tiek gaila man ju kaip krikschioniui - galejo abu ramiai gyvent, nekliudydami buteliu bei shonkauliu. Bet galima ir kitu kampu pazhiuret i situacija - vienas debilas po velena, kitas susigadino ir taip shudina gyvenima, nes irgi debilas - naturali atranka triumfuoja.