Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-11-19 13:41:02
šiaip tai spręst turėtų visuomenė, rodydama nepakantumą tam tikriems
reiškiniams viena ir reikalaudama kokybiško darbo iš atitinkamų institucijų
tai antra. O bet tačiau kadangi visuomenė linkus apsimest kerpe ir apie savo
reikalus pradeda šaukt tik kai neplanuotai gauna per pakaušį, tai vat ir
turim ką turim. Ir tada jau pradeda atrodyt, kad "greiti sprendimai"
svetimomis rankomis yra labai geras problemų sprendimo būdas.