Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Donce
Data: 2009-11-19 11:38:12
gerai gerai :)
per ziauriai biski cia as :)
bet skirtumas tarp sunu yra tas kad jous reik kad priziuretu o ne i gatves
mestu,
o bomzikas pats pasirenka savo gyvenimo stiliu, prie namu daznai matau tokio
tipo zmoniu, ir tikrai vaiksto svariai apsirengusiu ir nepragerto veido
zmoniu
tokie ir neis vogti vodkes.
nesiulau ju saudyt, bet kartais apart davimo i sonkaulius nera veiksmingu
priemoniu anu tramdyti.
pamodeliuojam situacija/
ateina bomzikas , vagia, pagauni
tave spjaudo, izeidineja, iskvieti policija, jie nuveza uz kampo paleidzia,
vel situacija kartojasi.
Ka darai kai jis bando apvogti 3 karta, 5 karta ? papasakok :) idomu :) man
rodos radus gera taska sulauksi ir 20 tokiu "geru" lankytoju.

--
Doncikas