Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-19 12:00:48
Tu ji sulaikei, iskvietei policija ir jiem pridavei. Tavo darbas baigtas.
Jei policija nedirba savo darbo - ne tavo beda.
Bomzas sugrizo, pavoge, sulaikei, iskvietei policija, atvaziavo, paeme -
tavo darbas baigtas. Paleido. Bomzas sugrizo, pavoge........
Ar supranti kur apsauginio pareigos?
O jei uzkniso, kad vis tas bomzas grizta ir grizta - tai gal subine labai
jau budeleje nusedeta?
Jei dirbtum chirurgu ir lauktu 8 valandu trukmes operacija - paimtum
skalpeli ir shnai ligoniui per kakla kad nereiktu operuot ir vargt?