Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-19 21:44:19
> Jei apsauginis zhino istatyma (kad vagiui uzh tai nieko nebus)  - cia
> blogai...?

Jei apsauginis zino istatymus - labai gerai

> Ish kur ishtraukei, kad uzh 25 Lt turto vertes vagyste sodinama..?

Neistraukiau. Nezinau, bet numanau, kad istatymas kazkokia bausme numato ir
siuo atveju.
Jei as neteisus - istatymas vistiek tikrai neleidzia musti/uzmusti.

> Kai kitas pazheidzia istatyma vadovaudamasis morales normomis - cia yra
> blogai.
> Pats tuo tarpu rashai, kad istatymo prieshtaraujancio morales normoms
> nesilaikytum irgi.

Atrodo musu morales savoka skirias. Mano morale man sako: vogti blogai,
uzmusti/musti zmogu uz tai dar blogiau, uzsiimti saviveikliniu teisejavimu
(linciavimu) dar blogiau.