Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: KEdas
Data: 2009-11-19 17:04:26
Tomas rašė:
> A jobt...... Ir kas cia teigia, kad bausmes neturetu buti
> griezhtesnes. kuomet aplinkui tiek dalbaku.

Aš teigiu. Pvz. mano kieme tokių dalbakų sumažėjo. Dabar į nuotraukas
pakliūna tik naujokai. Visi nuolatiniai gyventojai atrado teisėtas
vietas automobilių statymui, nors dažniausiai buvo baudžiami pagal 161
str. įspėjimu. Kituose mano rečiau lankomuose maršrutuose situacija
pagerėjo tik prie Arsenalo g. 3. Ten, matyt, irgi yra nuolatiniai
parkuotojai, kurie suprato, kad nesilaikydami KET baudų neišvengs. Visur
kitur (prie gatvių) situacija nesikeičia. MKN tai akivaizdus pavyzdys,
kad ne bausmės dydis, o jos neišvengiamumas verčia laikytis normų.
Jei mentai dirbtų savo darbą, o ne atsikalbinėtų, tai ir tokių
fotografuotojų nebereiktų tvarkai palaikyti, nes policijai užtenka ir
savų pajėgų.