Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-19 21:28:38
"Vinetu" <nekenciu@spamo.com> wrote in message news:he45in$5lg$1@trimpas.omnitel.net...

> Ne. Neteisingai. Uz bonka irgi gali pasodint. Tai ne apsauginio pareiga
> sprest.

Jei apsauginis zhino istatyma (kad vagiui uzh tai nieko nebus)  - cia blogai...?
Ish kur ishtraukei, kad uzh 25 Lt turto vertes vagyste sodinama..?

> Kur as sau priestarauju besipiktindamas apsauginio darbu? Nesupratau,
> paaiskink.

Kai kitas pazheidzia istatyma vadovaudamasis morales normomis - cia yra blogai.
Pats tuo tarpu rashai, kad istatymo prieshtaraujancio morales normoms nesilaikytum irgi.