Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-19 12:18:46
Kaip tu supranti "nesociu pilvu". Turiu omeny gal esi nevalges 3 paras be
perspektyvos pavalgyt 4 para ar panasiai?
Mirtum is bado geriau? Tik nereik sakyt "as iki tiek nenusirisciau" tu
nezinai ir zinot negali ko tavo gyvenime gali nutikt, net neisivaizduoji.
Gyvenimas taip gali suminkyt zmogu, kad net pagalvot baisu. Jokiu garantiju
cia nera.